About

فقط توضیحی بدم در مورد اسم رودرانر ، چون اکثرا برای همه یادآور آن شخصیت کارتونی است . من خودم آشنایی زیادی با این شخصیت کارتونی نداشتم و برای همین اینطور هم نبوده که موردعلاقه ام بوده باشه ، فقط چون خیلی تند راه می رفتم یکبار یکی دوستام به من گفت که تو مثل رودرانر هستی. اون موقع حتی من نمیدونستم چی میگه اما بعد که جستجو کردم فهمیدم منظورش چیه ، بعد هم که در سایت بالاترین می خواستم عضو بشم اتفاقی این اسم را انتخاب کردم .
من یک پزشک متخصص هستم و از نظر اعتقادی هم فارغ بودن ز کفر و دین ، دین من است

21 پاسخ to “About”

  1. aMiN Says:

    به وردپرس خوش آمدي و موفق باشي

  2. sepidro Says:

    سلام خوشحال شدم اینجا دیدمتون

  3. مازیار Says:

    سلام به رودرانر.

    من شمارو در سایت بالاترین پیدا کردم. میشه منو دعوت کنید تا منم بتونم مثل شما عضو سایت بشم.

    ایمیل من:
    maziar.fayyaz@gmail.com

    خیلی ممنون میشم اگه دعوتم کنید

    دوستدار شما
    مازیار

  4. deuzada Says:

    salam hamshari aziz weblog besyar khoobi dari momkene ye davatname balatarin baram befresti ?

    lovelorn_online@yahoo.com

    movafagh bashi

  5. Tec5nical (M.Reza) Says:

    وبلاگ ‹خاصی› داری.. همچنان بستش بده.. موفق باشی… (;

  6. pajoohande Says:

    کامنت بالا فکر کنم «بسط» منظورشون ه

  7. weblogchi Says:

    از آشناییتون خوشوقتم 🙂

  8. امین Says:

    سلام دکتر جان
    بنده از طریق بالاترین با اینجا آشنا شدم.
    ممنون از اطلاع‌رسانی‌های ارزشمند شما.
    چون مطابق معمول رسم هست که برای عضویت در بالاترین نیاز به دعوتنامه هست، اگه لطف بفرمایید و یه دعوتنامه برای من ارسال کنید ممنونتون میشم.
    موفق باشید و سربلند

  9. zaza Says:

    ده نکته برای مقابله با کودتاچیان
    1- سعی کنید هر روز در ساعت خاصی به همراه خانواده و همسایگان به بیرون از خانه بروید (جلوی در منزل کافیست) اگر از منزل دور نشوید بهتر است چون به محض ورود نیروهای سرکوبگر می توانید وارد منزل شده و با رفتن آنها دوباره برگردید.
    2- اگر در سر کوچه یک مقوا یا لاستیک آتش زده شود هم چهره شهر را از حالت طبیعی خارج میکند (لطفا به اموال عمومی آسیب نزنید چون بهانه به دست تلویزیون می دهید) هم نیروهای سرکوبگر را تحریک می کند و باعث پخش شدن آنها در خیابانهای مختلف میشود. فراموش نکنید که پخش شدن آنها یعنی کمتر شدن تعداد آنها که مساوی است با آسیب پذیری بیشتر آنها! شبها هم برای دادن شعار اگر روی پشت بام می روید سعی کنید دیده نشوید تا منزل شما قابل شناسایی نباشد.
    3- ما همیشه باید سعی کنیم نیروهای سرکوبگر بدون استراحت مشغول به کار باشند این باعث صرف هزینه زیاد برای آنها و وارد شدن این مبارزه به شکل فرسایشی میشود و به این خاطر که ما نزدیک به خانه هستیم و سرکوبگران دور از خانه ،پیروز میدان ماییم (سرکوبگران به خاطر سعی در ناشناس بودن در محل زندگی خود اکثرا مشغول به کار نمی شوند)
    4- اگر بین شما و نیروهای سرکوبگر درگیری پیش آمد اگر کم تعداد هستید بهتر است فرار کنید ، آنها به خاطر تجهیزاتی که همراه دارند از شما کند تر هستند. اگر تعداد شما از آنها بیشتر است و آنها از سلاح گرم استفاده نمی کنند، سعی کنید به طرف آنها حمله کنید ، یک نفر هم می تواند یک باتوم را از دست دیگری خارج کند ولی شما سعی کنید دو نفری این کار را انجام بدهید و طرف مقابل را خلع سلاح کنید. همیشه سعی کنید یک طرفه با آنها مواجه نشوید و ترتیبی بدهید که همیشه در محاصره شما باشند که بتوانید از پشت به آنها حمله کنید. در اکثر مواقع تعداد سرکوبگران از مردم کمتر است پس روحیه خود را از دست ندهید. در هفته دوم درگیری بارها با روش محاصره کردن مردم سرکوبگران را خلع سلاح کردند.
    5- بهتر است در مواقع درگیری صورت تان را بپوشانید، این پوشش می تواند چند کاربرد داشته باشد، شناسایی شما را مشکل میکند، ورود ساده گاز اشک آور را به بینی و دهان شما را به تعویق می اندازد، وسیله ای است برای پرتاب کردن گلوله گاز اشک آور به سمت شلیک کننده آن که اکثرا ماسک هم به همراه ندارند چون دست و پاگیر است! (سعی کنید دو پیراهن با رنگها مختلف روی هم بپوشید تا زمان فرار بتوانید به سرعت رنگ لباستان را عوض کنید)
    6- هیچگاه در صورت گرفتن باتوم از سرکوبگران ، به قصد کشت آنها را نزنید، در همین حد که آنها برای مداوا یکی دو هفته در خانه بمانند کافی است. وارد کردن آسیب های جدی به این افراد هم از نظر انسانی و هم از نظر سیاسی پسندیده نیست.
    7- در صورت مواجه با گلوله گاز اشک آور اگر سطلی نزدیک به شماست آن را روی گلوله بگزارید، اگر پارچه قطوری در دست دارید با آن گلوله را برداشته و به سمت شلیک کننده پرتاب کنید، اگر هیچکدام از اینها در دسترس شما نیست حداقل میتوانید با پا آن را شوت کنید و آنرا دور کنید (توجه داشته باشید که گلوله گاز اشک آور بسیار داغ است پس بدون وسیله به آن دست نزنید)
    8- روشن کردن آتش برای مقابله با گاز اشک آور روش خوبی است، اگر در محل دود گاز اشک آور بودید، بدون اینکه نفس بکشید به سمتی که دود وجود ندارد بروید و با آتش زدن سیگار یا کاغذ تولید دود کنید و صورت خود را جلوی آن قرار دهید ، اثر گاز از بین می رود
    9- هیچگاه به سمت سربازانی که کلاه کاسکت دارند سنگ پرانی نکنید چون غیر از اینکه تقریبا آسیبی به آنها نمی رسد ، یک سلاح هم در اختیار آنها قرار داده اید! در روزهای اخیر بیشتر مجروحین کسانی بودند که در جواب سنگ پراکنی به سرکوبگران ، از طرف آنها سنگ خورده بودند. بهتر است ترتیبی بدهید که آنها به سنگ دسترسی نداشته باشند. (در این مورد یک استثنا وجود دارد ، وقتی در محلی قرار دارید که خیابان اختلاف سطح دارد و شما می توانید از بالا به سمت آنها که پایین هستند سنگ پرانی کنید می توانید این کار را انجام دهید ولی توجه داشته باشید که به خاطر مجهز بودن آنها به بیسیم میتوانند همکارانشان را از پشت شما حمله ور کنند ، پس لازم است همیشه یک یا چند نفر مسئول خبر دادن از پشت سر باشند) هیچگاه از حمله های غافلگیر کننده آنها غافل نباشد. اگر هم به دست آنها افتادید فریاد بزنید و تقلا کنید، سعی کنید با زدن لگد به کسی که شما را گرفته دست خود را از دست او خارج کنید، مطمئن باشید در آن وضعیت با استرسی که دارد، تمرکز خوبی ندارد و دست شما را ول می کند. همیشه مواظب دیگران هم باشید تا در این مواقع کمک کنید.
    10- اگر سرکوبگران از اسلحه گرم استفاده کردند، با شنیدن صدای گلوله روی زمین بخوابید و با پایان یافتن آن صحنه را ترک کنید. هیچ وقت سعی نکنید به سمت کسی که اسلحه دارد سنگ پرانی کنید، حتی زمانی که او را محاصره کرده اید هم چندان سنگ پرانی راه حل خوبی نیست حتی کوکتل مولوتوف (که ساخت آن نیاز به توضیح ندارد) و نارنجکهای دست ساز چهارشنبه سوری هم چندان مناسب نیست.در مقابل اسلحه فقط اسلحه کار ساز است که اکثرا در دسترس مردم نیست ، تفنگ های شکاری و ساچمه ای در این مواقع بد عمل نمی کنند ولی سعی کنید اسیب جدی به کسی نرسانید، بهتر است دست و پای آنها را نشانه بگیرید همیشه به یک فکر کنید که این افراد اکثرا از اقشار سطح پایین جامعه هستند و به خاطر کمبود اطلاعات و نادانی به این مسیر کشیده شده اند ، فرصت زندگی دوباره و سرشار از آگاهی را از آنها نگیرید.

  10. من Says:

    شما همون 2r_navid نیستی؟
    البته امیدوارم که نباشی! شما یکی از کاربرهای مورد علاقه من در بالاترین هستید ولی 2r_navid یک بیمار روانی مقیم بالاترین است. امیدوارم که 2r_navid شخصیت دوم شما نباشد.

  11. Adamak Says:

    hi
    I want to say almost all link in youtube about Iran are being hacked and broken
    please, inform people in balatarin to fix it
    Adamak
    email sahih nist man az site shoma donbal mikonam

  12. kouche sabz Says:

    دوست خوبم اگه لطف کنید و برای من یک دعوتنامه سایت بالاترین بفرستید کمک بزرگی کرده اید میخواهم در این اوضاع کمی مفید باشم و اگر شما کمک کنید خیلی ممنون میشوم.

  13. Mohsen Says:

    salam
    lotfan mishe khahesh konam baraye ozviat dar balatarin be man davatnameh bedin?

  14. Mehdi Says:

    سلام دوست عزيز

    ممنون بابت نوشته هاتون. ظاهرا دوستان ديگه هم مثل من شما رو تو بالاترين پيدا كردند، من هم ازتون خواهش دارم اگه ممكنه براي من هم از سايت بالاترين دعوتنامه بفرستيد، ممنون از لطف تون

    سربلند باشيد
    memitotti@yahoo.com

    • roadrunnermd Says:

      دوست عزیز متاسفانه مدتی است بالاترین سیستم ارسال دعوتنامه را غیرفعال کرده است و عضو جدید نمی پذیرد

  15. morti Says:

    salamlotfan baraye ozviat dar balatarin ye davatnameh baram befrestidkheili mamnoon

  16. CyberHacker Says:

    سلام
    دوست عزیز
    من علی هستم،
    اسم و وبلاگ شما رو از سایت بالاترین پیدا کردم.
    امروز 22 بهمن بود، امروز روزی بود که خیلی از سبزها بدلیل نمایش قدرت دولتی ها شاید دیگه روحیه خودشون رو از دست داده باشن. نمایشی کاملا ظاهری و بی پشتوانه.
    – 20 روزه که دولت داره تبلیغ میکنه
    – 20 روزه که این کشتی عوضی باز لنگر انداخته و فیبر نوری که به ایران اینترنت میده رو زده باز خراب کرده
    – 20 روزه که مسنجر، جی میل، یاهو و حتی مایکروسافت لایو مشکل پیدا کردن
    – 8 ماه که خیلی از سایتها فیلتر شده
    – 8 ماه که خیلی از فعالین رو دستگیر کردن
    و …

    اگر دقت کنیم خیلی چیزارو از مردم گرفتن، بخصوص وسایل اطلاع رسانی
    تلویزیون ملی، روزنامه ها، اینترنت، ماهواره و کانالهای مخالف
    در این بین اینترنت بهترین وسیله ارتباط جمعی بین مردم را دارد (خصوصا نسل سومیها)
    اینترنت رو هم خوب به روی ما بستن
    من یک مهندس کامپیوتر هستم، برای خودم خیلی راه کارها درست کردم که به اخبار بالاترین یا سایت های فیلتر شده دست یابی پیدا کنم. ولـــــــــــــــــــــــــی خیلی از کاربران و مردم این گونه راه کارها رو بلد نیستن

    اشتبـــــــــــــــــــــــــــــاه ما سبزها این بوده که گذاشتیم وسایل ارتباطی رو از ما بگیرند و هیچ کاری نکرده ایم، میبینید که همه وسایل رو از ما میگریند.

    خیلی حرف زدم و خیلی دوست دارم که کاری بکنم حداقل فکرهای برای دور زدن و دسترسی به اینترنت دارم که خیلی دوست دارم در اختیار همه مردم بگذارم تا باشد که نقظه ضعف ما یعنی اطلاع رسانی حل شود.

    خیلی مایل هستم که بتونم تو سایت بالاترین راه کارهامو ارائه کنم تا خیلی ها بتونن دسترسی داشته باشن

    حتی من راه کاری برای مقابله با پارازیت های ماهواره دارم.

    بیایید وسایلمون درست کنیم.
    من به وبلاگ شما دوباره سر میزنم امیدوارم که کمکم کنید تا مردم خودشون رو نبازن

  17. منشر Says:

    http://postha.blogspot.com/2010/03/blog-post_21.html

  18. Jean Says:

    سلام به رودرانر.

    من شمارو در سایت بالاترین پیدا کردم. میشه منو دعوت کنید تا منم بتونم مثل شما عضو سایت بشم.

    ایمیل من:
    roustan.jean@gmail.com

    خیلی ممنون میشم اگه دعوتم کنید

    دوستدار شما

  19. ali Says:

    دوست من درود

    من سالهاست که در سایتهای مختلف اخبار را دنبال می کنم

    و می خواهم اگر شما کمکم نمائید بتوانم در بالاترین عضو شود

    آیا این لطف را به من می کنید

    a.ashoury@gmail.com

    با درود فراوان

بیان دیدگاه