چند نکته در مورد اعتراض مدنی کاربران بالاترین

در مورد اعتراض اخیر کاربران بالاترین لازم است چند نکته را توضیح دهم. این یک اعتراض مدنی از طرف عده ای نامتجانس از کاربران بالاترین است . عده ای که بسا در مورد موضوعات مختلف، دیدگاههای بسیار متفاوتی دارند ، خواستار شفاف بودن عملکرد مدیریت بالاترین و یکسان بودن همه کاربران در مقابل قانون هستند.
مدیریت بالاترین مورد احترام است و این یک اعتراض مدنی در مورد نادیده گرفته شدن حقوق کاربری است.
بر خلاف ادعای عده ای از منتقدان ، این تحریم دو روزه اختلالی در جریان اطلاع رسانی نیست چرا که منابع خبری همچنان در دسترس هستند و این سکوت دو روزه خود سمبلی از حرکت همان مردمی است که خواهان احقاق حقوق خود هستند . حمایت عملی شما از یک اعتراض مدنی در این مقیاس شاید بهترین کار برای نشان دادن از حرکتهای مدنی در سطح وسیع جامعه باشد

11 پاسخ to “چند نکته در مورد اعتراض مدنی کاربران بالاترین”

  1. بافومه Says:

    جناب رودرانر گرامی، نمی‏دانم با نام کاربری من و نظراتم چقدر آشنایی دارید. از نظر من تحریم فایده‏ای ندارد. من هم اعتقاد به عدالت و اجرای یکسان قانون برای همه دارم. ولی به نظرتان آیا با تحریم به این خواسته می‏رسیم یا نه؟

  2. پیام Says:

    سلام
    رودی جان … با اعتراض موافقم ولی تحریم فکر نمی کنم روش صحیحی باشه … اگر روش دیگری بشه پیدا کرد کاملاً خواستار شفاف بودن عملکرد مدیریت بالاترین و یکسان بودن همه کاربران در مقابل قانون هستم …
    موفق باشی …

  3. مجید جعفری هرستانی Says:

    پیشنهاد : ایجاد شبکه وبلاگ نویسان بالاترین
    دلایل نیاز وبلاگ نویسان بالاترین به شبکه ای از صد ها وبلاگ مشترک :
    ۱- همانطور که میدانید حدود ۱ سال پیش بالاترین مورد حمله و هک قرار گرفت ( البته امیدواریم که دیگر پیش نیاید) و موجب پراکندگی و سردرگمی اعضای آن تا مدتی گشت . به همین دلیل برای روز مبادا ، وجود چنین شبکه ای باعث حفظ ارتباط اعضای وبلاگ نویس بالاترین در آن مقطع احتمالی خواهد شد .
    ۲- وجود چنین شبکه ای باعث معرفی بیشتر وبلاگ نویسان به سایر همکاران وبلاگ نویس و جذب بیشتر خواننده در عرصه فضای اینترنت برای وبلاگ نویسان می گردد .
    ۳- از آنجایی که وبلاگ نویسان فاقد کانون وبلاگ نویسان میباشند ، چنین شبکه ای در آینده احتمالا میتواند چنین مشکلی را تا حدی بر طرف کند .
    چگونگی کارکرد شبکه وبلاگ نویسان:
    هر وبلاگ نویس یک وبلاگ به این کار اختصاص میدهد و در آن فقط یک لیست پیوند از سایت های بروز شده اعضای شبکه وبلاگ نویسان ایجاد میکند . مثلا اگر این شبکه ۵۰۰ وبلاگ نویس داشته باشد ، هر وبلاگ ایجاد شده دارای ۵۰۰ آدرس وبلاگ خواهد بود . در این وبلاگ ها چیزی نوشته نخواهد شد و فقط لیست پیوند دارد . طبیعتا با نوشتن هر گونه مطلب در وبلاگ خود ، دیگران نیز از مطلب ما نیز مطلع خواهند شد. با این کار هیچ تمرکزی نیز در بین خود ایجاد نخواهیم کرد و همه به یک اندازه در آن مشارکت خواهند داشت .

  4. علی Says:

    متاسفانه این چند وقته بالاترین كارهایی می‌كنه كه نمی‌شه گفت از سومدیریت هست یا عمداً فراری دادن كاربران.

  5. حامد Says:

    سلام . من توی بالاترین اکانتی ندارم ولی از ماجرای اعتصابات از نوشته های شما باخبر شدم
    به یک لینکی برخورئم که فکر کردم شاید جالب باشه برای فرستادن به بالاترین ( تا نظر شما چی باشه ) :
    http://takpost.blogspot.com
    به نظرم طرف خیلی باحال استدلال کرده . به هر حال اگه صلاح دونستی بفرستش.
    قربون شما
    حامد

  6. حامد Says:

    آقا چرا پیغام ما نمایش داده نمیشه ؟

  7. حامد Says:

    با عرض معذرت که ایراد از خودم بود
    در اینجا هم میخواستم آدرس یک موتور جستجوی بسیار قوی رو براتون قرار بدم که اینجوری خواهد بود :
    http://www.google.com/
    امیذوارم مفید باشه
    قربون شما
    حامد

  8. سوزاندن عکس ولي امر ظالمين جهان در چهارشنبه سوری Says:

    مرد را دردی اگر باشد خوش است،
    درد بی دردی علاجش آتـش است!
    چهارشنبه سوري سبز را با سوزاندن عکس ولي امر ظالمين جهان جشن خواهيم گرفت. عکس ها و ويدئوهای اين رخداد بی نظير را در اينترنت پخش کنيد.
    چهارشنبه سوري جشنواره نور عليه تاريکيست. «ميرحسين موسوی»

    رسانه شمایید …

  9. حامد Says:

    سلام مجدد
    اون لینکی که بالا بهت دادم رو از توی وبلاگ بالاترین و بحش نظرات پیداش کرده بودم
    جالبه که حذفش نکردن !
    من که تا حالا ندیده بودم یکی اینجوری بهشون بتوپه و بعدش حذفش نکنن
    البته ممکنه از دستشون در رفته باشه ها و هنوز ندیده باشن!
    تا بعد

  10. حامد Says:

    وای که چه بزن بزنی شده بین مهدی یحیی نژاد به همراه بانو با بقیه کاربرا
    آقا به نظرم لینکی رو که کلی زور زدیم تا کشفش کردم رو اگه میگذاشتی چیز خوبی میشدا که نشد…
    ولی انصافا خیلی حال می کنم با این بابا
    امروز رفتم دیدم یه تریپ دیگه توپیده بود بهشون منتها نمیدونم چرا وبلاگش بخش نظرات نداره ؟
    نمیدونم چه جوری باید با طرف یه صحبتی داشته باشم !
    خلاصه صحبتهای جدید رو هم اگه لینک کنی چیز خوبی به نظرم از آب دربیاد
    یعنی اگه بری بخونی میبینی طرف مصب صحبتهای آق یحیی نژاد رو کشیده بیرون
    شما هم که سردمدار اعتراضاتیو این حرفها دیگه
    لینکش رو هم که داری دیگه این بود
    takpost.blogspot.com
    راستی این وبلاگت رو چند سال دیگه میخوای آپ کنی ؟
    قربون شما
    حامد

  11. حامد Says:

    در ضمن وقت کردی یه ایمیلی هم به ما بزن
    یادمم رفت بابت شوخی موتور جستجو معزرت خواهی کنم
    عزت زیاد
    حامد

پاسخی بگذارید

