ما محاربیم ، محارب النور ، مبارزان راه روشنایی

محارب در عربی به معنای مبارزه و جنگیدن است. ما مبارزان راه آزادی و روشنایی هستیم.

13 پاسخ to “ما محاربیم ، محارب النور ، مبارزان راه روشنایی”

  1. امیررضا Says:

    سلام
    سلام مهندس موسوی بعد از اخراج شدن از فرهنگستان هنر طی نامه ای به دانشگاه تربیت مدرس خواهان بازگشت به دفتر کار و کرسی استادی خود در این دانشگاه شده اند. امروز 2 شنبه 21 دی، یکی از دانشجویان دکتری که مهندس موسوی استاد مشاور ایشان بودند ساعت 14 جلسه دفاع داشتند. یکی از کارمندان زن دانشگاه که در بخش مطالعات افریقا فعالیت می کند و در به هم زدن جلسات مباحثه و سخنرانی اساتید دانشگاه تربیت مدرس مانند دکتر کدیور، دکتر آغاجری و … سابقه روشنی دارد (سرکار خانم اشراقی) از صبح وارد دانشکده انسانی این دانشگاه شده و اقدام به فحاشی به دکتر شکوری (از اساتید اصلاح طلب) نموده است. با دخالت حراست دانشگاه وی در روبروی درب ورودی دانشکده نشسته و اقدام به متشنج نمودن جو دانشگاه نموده است. در عین حال نیروهای حراست دانشگاه تلاش خاصی برای دور نمودن وی از آن مکان ننموده اند.
    بسیاری از دانشجویان دانشگاه با حضور در سالن دفاع منتظر مهندس موسوی بودند، اما اجازه ورود ایشان به دانشگاه (به علت مناسب نبودن فضا) داده نشده است. به عبارت دیگر با ایجاد فضای ساختگی متشنج در دانشگاه، مدیریت دانشگاه تربیت مدرس که از چاپلوسان درگاه هم به شمار می‌رود (دکتر فرهاد دانشجو- برادر وزیر علوم کامران دانشجو) سعی در افزایش فشار بر مهندس موسوی برای کناره گیری از کرسی استادی خود در این دانشگاه دارد. در حالی که در طول دوره بعد از انتخابات مهندس موسوی حداقل در 2 جلسه دفاع پایان نامه حضور داشتند و هیچگونه جو غیر عادی در دانشگاه بوجود نیامده است.
    من از دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس هستم. چون وبلاگنویسی نمی کنم و عضو بالاترین هم نیستم، وبلاگ شما رو پیدا کردم و این مطلب رو براتون فرستادم. حتما تو بالاترین لینک بدین.
    خبرهای دیگر هم اگه دستم رسید براتون میفرستم

    • roadrunnermd Says:

      دوست خوبم ، ببخشید که دیر کامنتت را دیدم ، فکر کنم اگر توی توییتر یا یک همچین جایی مطالبت را بنویسی راحت تر بشه انعکاس داد . شادمان و پیروز باشی

  2. ایران مهر(کامرد) Says:

    سلام بر رودرانــــــــــر گرامی
    نه خسته دکتر جان. خوبید؟سلامت هستید؟

    غرض تنها عرض سلام بود و ارادت به یک مبارز راه روشنایی 🙂

    سربلند باشی

  3. آرتاهرمس Says:

    رودرانر جان اگر وقت و حوصله داشتی خوشحال می شوم که در این بازی شرکت کنی:
    http://artahermes.wordpress.com/2010/01/14/%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%D8%B4%D8%AA-%D9%86%D9%82%D8%A7%D8%A8/

  4. PersianBoy Says:

    http://freeiran0.blogspot.com/2010/01/blog-post_6954.html

    درود بر تو
    میشه بگی چطور میشه تو بالاترین عضو بشم؟ یا برام دعوتنامه بفرستی؟

  5. ali Says:

    Off kardane mobail ha talast. onayy ke off bahsan raharat CTRL mishan ta onayy ke ON hastan.khabar bedit

  6. یاسین Says:

    سلام هم سنگری
    خوبی؟
    ممکنه دعوت نامه بالاترین رو برام بسندی
    ممنون میشم اگه این لطف رو بکنی
    منتظرت هستم تو وبلاگم

  7. luna Says:

    رودرانر گرامی ، با درود
    متاسفانه نشانی ایمیل شما را ندارم و نکته ای هست که می خواستم برایتان بفرستم و به همفکری شما نیاز دارم.لطفن با بنده تماس بگیرید.
    ارادت

  8. greentogreen Says:

    سلام
    مطلبی در وبلاگ خودم نوشتم که شاید مفید باشه.
    اما عضو بالاترین نیستم
    اگر از نظر شما مطلب مناسب است و با آن موافقید لطفا این مطلب رو به بالاترین لینک دهید :
    http://greentogreen89.wordpress.com/2010/02/05/%da%86%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d8%af%d9%86-%d8%b4%d8%b9%d8%a7%d8%b1-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%86%d8%af-%d9%be%d8%b1%d9%87%db%8c%d8%b2-%da%a9/

  9. علی Says:

    سلام
    دوست عزیز
    من علی هستم،
    اسم و وبلاگ شما رو از سایت بالاترین پیدا کردم.
    امروز 22 بهمن بود، امروز روزی بود که خیلی از سبزها بدلیل نمایش قدرت دولتی ها شاید دیگه روحیه خودشون رو از دست داده باشن. نمایشی کاملا ظاهری و بی پشتوانه.
    – 20 روزه که دولت داره تبلیغ میکنه
    – 20 روزه که این کشتی عوضی باز لنگر انداخته و فیبر نوری که به ایران اینترنت میده رو زده باز خراب کرده
    – 20 روزه که مسنجر، جی میل، یاهو و حتی مایکروسافت لایو مشکل پیدا کردن
    – 8 ماه که خیلی از سایتها فیلتر شده
    – 8 ماه که خیلی از فعالین رو دستگیر کردن
    و …

    اگر دقت کنیم خیلی چیزارو از مردم گرفتن، بخصوص وسایل اطلاع رسانی
    تلویزیون ملی، روزنامه ها، اینترنت، ماهواره و کانالهای مخالف
    در این بین اینترنت بهترین وسیله ارتباط جمعی بین مردم را دارد (خصوصا نسل سومیها)
    اینترنت رو هم خوب به روی ما بستن
    من یک مهندس کامپیوتر هستم، برای خودم خیلی راه کارها درست کردم که به اخبار بالاترین یا سایت های فیلتر شده دست یابی پیدا کنم. ولـــــــــــــــــــــــــی خیلی از کاربران و مردم این گونه راه کارها رو بلد نیستن

    اشتبـــــــــــــــــــــــــــــاه ما سبزها این بوده که گذاشتیم وسایل ارتباطی رو از ما بگیرند و هیچ کاری نکرده ایم، میبینید که همه وسایل رو از ما میگریند.

    خیلی حرف زدم و خیلی دوست دارم که کاری بکنم حداقل فکرهای برای دور زدن و دسترسی به اینترنت دارم که خیلی دوست دارم در اختیار همه مردم بگذارم تا باشد که نقظه ضعف ما یعنی اطلاع رسانی حل شود.

    خیلی مایل هستم که بتونم تو سایت بالاترین راه کارهامو ارائه کنم تا خیلی ها بتونن دسترسی داشته باشن

    حتی من راه کاری برای مقابله با پارازیت های ماهواره دارم.

    بیایید وسایلمون درست کنیم.
    من به وبلاگ شما دوباره سر میزنم امیدوارم که کمکم کنید تا مردم خودشون رو نبازن

    • roadrunnermd Says:

      سلام هموطن عزیز ، خوب حتما یک وبلاگ بزن و نظراتت را بنویس ،اونوقت میشه اونها را در بالاترین انعکاس داد

پاسخی بگذارید

