کمر و قلب !

مشکلات گاهی کمر آدم را می شکنند ، و وقتی که خودت را تنها می بینی قلبت هم می شکنه … و این دردناک تره

21 پاسخ to “کمر و قلب !”

  1. human being Says:

    .

    و وقتی با کمر دردناک خم شدی که تکه های قلبت را جمع کنی، تا یه جوری به همدیگه بچسبونیشون ، یکهو تنهاییت پر می شه از صدای هجوم گام هایی شتابان… دستانی دراز می شوند…

    به سمت تو؟
    نه!
    به سمت آن تکه ها
    و
    هر کدام یکی بر می دارد

    یکی… برای یادگاری
    یکی… نگه دارد عتیقه شود بفروشد
    یکی… برود بدهد به دوستش ، خودش را لوس کند
    یکی… برود سر کوی و برزن جار بزند که آهای ما هم دل داریم
    یکی… برود تراشکاری بدهد تراشش بدهند بشود اندازه قطعه ی گمشده اش
    یکی … برود یه قاب برایش سقارش دهد و توی نمایشگاه هنرمندان آوانگارد سخنرانی کند
    یکی…
    یکی…
    یکی…

    و تو می مانی
    و چند قطره خون
    بر خاکی که باران آن را خواهد شست…
    قطره
    قطره
    قطره

    تا
    روزی که

    جوانه ای…

  2. yozpalangh Says:

    اوضاع روبراهه رفیق ؟ نگران شدم .
    راستی بازم یوزر جی میل را فراموش کردم 🙂

  3. احسان Says:

    درود
    استاد من پنج ماهیه به دنبال عضویت در بالاترینم. لطفا یه دعوتانمه مرحمت بفرمایید.
    به امید سقوط حکومت دیکتاتوری و طلوع خورشید صبح آزادی ما ایستاده ایم
    smigle.gollum@gmail.com

  4. ایلهان Says:

    سلام دوست عزیزم
    می خواستم ازتون خواهش کنم تو بالاترین پیشنهاد بدین تا مدیران سایت، عکس اسیرانمون رو در کنار صفحه بالاترین قرار بدن. این کار بر اساس شنیده ها تاثیر زیادی در کاهش فشارهایی که تو زندان به این عزیزان وارد میشه داره.
    چند تا پیشنهاد هم دارم که بعدن براتون می فرستم. فقط به میل بهم بزنین

  5. آرتاهرمس Says:

    خوبی رودرانر جان؟

  6. jolie Says:

    امیدوارم پر از استقامت و صبر باشی تا هیچ مشکلی نتونه کمر و قلبت رو بشکونه دوست عزیز.

  7. حاج رسول Says:

    آري آري زندگي زيباست…… زندگي چون گوشكوبي دسته اش در ماتحت ماست….

  8. ali Says:

    قدر اهل درد صاحب درد میداند که چیست
    مرد صاحب درد،درد مرد، میداند که چیست

  9. roadrunnermd Says:

    از نظرات ارزشمند همه دوستان کمال تشکر را دارم
    برای اون دوستانی هم که درخواست دعوت نامه بالاترین کرده اند ، قبلا هم متذکر شده ام که امکان ارسال دعوتنامه فعلا در بالاترین اصلا وجود ندارد

  10. siavash Says:

    میشه منو به بالاترین دعوت کنین؟ من یه وبلاگ زدم و خیلی دوست دارم عضو شم. روزی 2 ، 3 ساعت اخبار بالاترین رو می خونم من:(

  11. SETA Says:

    ):

  12. مهرداد Says:

    با درود، مشکلات که همیشگی ه اما امیدوارم دوستی ها نزدیک تر بشه بلکه آدم یکهو خودشو تک و تنها حس نکنه….با امید بهروزی هر چه نزدیکتر

  13. nakes Says:

    agha inahame az maghze agha maaaaghz

  14. ladan Says:

    سلام و خسته نباشید سایت بالاترین لینک تبلیغ لاس و گاس گذاشته بودم رای منفی دادید . عذرخواهی میکنم تیتر جدید عوض کردم پیام لیلا فروهر به مناسبت روز دانشجو گذاشتم لطفا رای منفی را بردار خیلی متشکرم منتظرم . همیشه موفق و شاد باشی.

  15. نیویورک Says:

    ردرنر عزیز

    مطلب‌هایتان در بالاترین جالب اند.امروز در باره خشونت هم بجا بود. خواهشی دارم. بالاترین با توصیه عضو مییگیره.من هم از اینجا کسی‌ را نمیشنسم هرچند از نظر تحلیل، لینک جالب یافتن و روشن کردن بعضی‌ گفته‌ها میتوانم بسیار یاری دهنده باشم .شما که از کهنه کارهای بالاترین هستید چه پیشنهادی می‌کنید؟ اینرا هم بگم من تازه چند هفته است که سایت را «کشف» کرده ام. ممنون میشم اگر ایمیل برام کنید.

    • roadrunnermd Says:

      نیویورک جان
      ممنون از حسن توجه ات ، متاسفانه بالاترین مدتی است که عضو جدید نمی پذیرد و سیستم ارسال دعوتنامه را غیرفعال کرده است

  16. آرام Says:

    سلام ، خسته نباشید ، من همیشه مطالب شما رو در بالاترین میخونم . از اونجایی که من عضو بالاترین نیستم فقط ازتون یه درخواست داشتم که اگر موافق باشید مایه مسرت من خواهد شد . از شما تقاضای مطرح کردن یه درخواست در بالاترین دارم ؛ از آنجایی که بالاترین گنجینه عظیمی از ویدئوها رو از بعد از انتخابات 23 خرداد تا به الان دارد ، بسیار عالی خواهد شد که شخصی تمام این ویدئوها رو میکس کرده و به صورت یه برنامه مستند دربیاورد یه چیزی مثل نود سیاسی ولی بسیار تندتر و آگاه کننده تر که در آن تمامی اکاذیب صدا و سیما و سران دولت کودتا نیز مطرح شود تا مردم با آگاهی خود تصمیم بگیرند و فریب اکاذیب این رسانه غیر ملی رو در دروغ های دجال گونه اش نخورند از آنجایی که این نوع برنامه بیشتر در روشنگری قشر ایرانی تاثیر دارد از شما تقاضا دارم که این پیشنهاد را مطرح کنید من به شخصه مسئولیت پخش این مستند رو در یکی از حساس ترین مراکز دولتی به عهده میگیرم . با تشکر از شما

    • roadrunnermd Says:

      دوست عزیز ، ممنونم از حسن توجه شما
      در مورد موضوع مورد اشاره شما فکر کنم اگر کسی در اون حد از کار و فعالیت و علاقه باشه حتما این کار را خواهد کرد ، در هر حال سعی میکنم این کامنت شما را در بالاترین منعکس کنم

      • آرام Says:

        ممنون از توجه شما،
        والا طبق خبرهایی که من دارم یه سناریوی سنگین در صدا و سیما با همکاری سازمان تبلیغات داره ساخته میشه که با توجه به تعاریف دوستان این برنامه با یه برنامه ریزی دقیق قصد داره جنبش سبز رو به لجن بکشه و حامیان اون رو کاملا بی دین و سرسپرده نشون بده و این قضیه با توجه به این که مردم ایران همچنان عرق مذهبی دارند و بسیاری از این قشر همچنان دین رو به صورت سنتی قبول دارند بسیار لطمه زننده خواهد بود .
        یکی از دوستانم که این خبرها رو برای ما می آورد عنوان کرده که برنامه ریزان این حرکت شمارش معکوس خود را شروع کرده اند که تا بهمن سند جنبش سبز برای همیشه بسته شود و در جشن 22 بهمن دیگر هیچ کسی حامی این جنبش نخواهد شد .
        متاسفانه جریانات عاشورا همانطور که آنها دوست داشتند اتفاق افتاد و با این ترفند توانستند کل جریان را به سمت مورد علاقه خود بکشند ، تنها مگر خدا به فریاد این ملت برسد ، جریانی شوم در راه هست که اگر درست رهبری نشود جنبش سبز لطمه زیادی خواهد دید.
        و العن الله من القوم ظالمین

  17. mjt Says:

    salam doste aziz
    omidvaram khob o khosh bashid
    mitunin lotf konin va davatname bala…. baram befrestin
    ?
    sri rahe dgei peida nakardam
    tnx alot

  18. فیضیه Says:

    رودرانر گرامی سلام . خیلی وقت بود توفیق نداشتم که به وبلاگ شما سر بزنم . شاید بدلیل مشغله زیادی است که تو این مدت گریبانم رو گرفته شاید هم کم سعادتی ! در هر صورت این پست شما رو که دیدم تا حدی ناراحتم کرد . خدا نکنه مشکلی داشته باشید . آرزومندم زندگیتون توام با آسایش و موفقیت باشه. شما انسان وارسته و با کمالی هستید . در ضمن به ایمیلتون یک کارت تبریک فرستادم …

پاسخی بگذارید

