هـالــه نـــور

یکی از اثرات ال اس دی ، که از مواد روان گردان است ، دیدن هاله نور اطراف اجسام است بخصوص اطراف اشیا متحرک و افراد …
برای افرادی که هاله نور بعضی ها را نمی تونستند ببینند و یا احیانا مسخره می کردند اگر تجویز بشه اونوقت همه جا هاله نور می بینند و مشکل حل میشه ! همینجوری !!

5 پاسخ to “هـالــه نـــور”

  1. ستاره Says:

    درخشان يک اطلاعاتي و عضو بين المللي سپاه کثيف است که در نوشتن اين سناريو نقش داشته سازمان صهيونيستي که او نام مي برد زيرنظر شرکت کثيف ندا رايانه وابسته به سپاه است که اعمال تروريستي در سراسر دنيا را زير پوشش شرکت اينترنتي سازماندهي مي دهد و اين عنصر ملعون استخدام اين شرکت است.

  2. Reformist Says:

    دوست عزیز، من در پستی در وبلاگم سعی کرده ام زبان بدن ابطحی و عطریانفر را در جریان دادگاه رمزگشایی کنم.من در بالاترین عضو نیستم ،ممنون می شوم اگر در صورت صلاحدید در زمان مناسبی این مطلب را به بالاترین ارسال کنید:
    http://irantwitters.blogspot.com/2009/05/blog-post.html
    با احترام

    • roadrunnermd Says:

      ببخشید که من این کامنت را دیر دیدم ، اما دیدم که خوشبختانه دوست دیگری لینک کرده بود
      پاینده باشی

  3. سید Says:

    با سلام به دوستان عزیز

    لینک زیر اسامی اعضای مجلس خبرگان رهبریست. جلسه بعدی خبرگان شهریور ماه تشکیل خواهد شد. حتماً فکر میکنید خوبه اون روز بریم جلوی مجلس جمع بشیم و شعار بدیم ولی من فکر بهتری دارم.

    دوستان می توانند از حالا این آدمارو تو شهرهای خودشون پیدا کنن و درد هاشونو با اینا در میون بزارن.

    http://www.majlesekhobregan.ir/index.php?option=com_content&task=category&sectionid=8&id=41&Itemid=39

    یادتون باشه جلسه مجلس خبرگان خیلی مهمه و نباید به سادگی از دستش داد.
    سعی کنید اطلاع رسانی کنید.

    (من اینو واسه شما فرستادم که بزارید تو بالاترین. آخه من عضو نیستم)

  4. adashkhan Says:

    ای گفتی… یکی از دغدغه هام رو اساسی بر طرف کردی دکتر جان…

پاسخی بگذارید

