مـــوســـم انتخـــــابـات

موسم انتخابات در یکی از بیمارستان های دانشگاهی تهران ، چندین سال قبل ..

● رودرانر بیا این لیست کاندیداها را امضا کن.

– جریان چیه ؟

● دکتر الف ، این لیست را آورده که همه امضا کنند یعنی از این کاندیداها پشتیبانی می کنند و به اینها رای می دهند.

-خوب من از این ها پشتیبانی نمی کنم و رای هم نمی دهم ، پس امضا نمی کنم.

● چه اهمیتی داره ؟ یک امضا بکن ، همه ما امضا کردیم .

– نه من نمی خوام اسمم را پای این لیست بذارم.

چنـد روز بعد …

● رودرانر ، دکتر سین یک لیست از کاندیداها آورده برای امضا ، بیا تو هم اسمت را بنویس و امضا کن .

– نه من امضا نمی کنم . ببینم مگه تو لیست دکتر الف را امضا نکرده بودی ؟ مگر به چند نفر می تونی رای بدی ؟ ضمن اینکه این گروه با گروه قبلی ظاهرا گرایشات متفاوت دارند.

● نه بابا ، حالا ما یک امضا می کنیم ، بعدا یک کاریش می کنیم . موضوع اینه که دکتر الف و دکتر سین باهامون خوب باشند و برای خودمون دردسر درست نکنیم.

– اتفاقا من هم چون نمی خوام برای مملکتم دردسر درست کنم ، امضا نمی کنم. من هیچ وقت کاری را که بهش اعتقاد نداشتم ، نکردم و نمی کنم. تو هم اگر نمی خواهی با دکتر الف و دکتر سین دردسر داشته باشی ، بهتره به جای این بادمجان دورقاب چین بازی ، بچسبی به کار و درس و مریض هات.

● چقدر جدی می گیری تو بابا ؟!

– آره ، برای تو نه جون بیماران موضوع جدی است و نه سرنوشت مملکت . برو خوش باش !

8 پاسخ to “مـــوســـم انتخـــــابـات”

  1. کیان Says:

    عجب دنیایی داریم ما !!

  2. فابيان Says:

    حالا ماهرچى بگيم مشكل اساسى ما فرهنگيه، ورتى ميگه شما بيسواديد (لبته من نه تو) 😉

    چاكريم

  3. ورتيگونه Says:

    رودرانر جان، همیشه گوش به زنگ مطالبت هستم، توکه دیر به دیر آپ می‌کنی،‌منم که این بلاگرولینگم عقب‌مونده، وقتی کسی آپ می‌کنه هم خبردار نمی‌شم، باز دست این ابلیس با لیست وبلاگش درد نکنه که اکثر دوستان وبلاگی منم اونجا هستن، خلاصه جدیداً از طریق وبلاگ ابلیس از آپ شدن دوستان زودتر خبردار می‌شم.

    در مورد مطلبت:

    و به این شکل است که موج‌های کاذب تبلیغاتی به راه می‌افتد. البته متاسفانه

  4. roadrunnermd Says:

    ممنونم از توجه و حسن نظر دوستان

  5. ario Says:

    salam.
    khoobi?
    bloge khoobi dari
    didam ke az balatarin tooye bloget estefade kardi
    man harchi khastam ozv sham nashod
    mige bayad davat konan
    age emkan dare mano davat kon ta ozve balatarin besham
    merc

    رودرانر : ارسال شد ، بابت تاخیر عذر میخوام

  6. hooman Says:

    kheylee ghalame zibaee darid Roadrunner jan, Movafagh bashi, zemnan babate oon ghazie age yek kam asabani shodam sharmande, man mamoolan har 10 sal yek bar narahat misham az chizi ke shanse shoma bood, rastesh enghadr ghazieye iraniha too facebook najoor shode ke hame chizo be ham rikhte, movafagh bashi o shad

    رودرانر : دوست نازنین ، دشمنت شرمنده ، در گفتگو تفاوت نظر بدیهی است . آدم باید با خونسردی و بالابردن آستانه تحملش ، بتونه نظرات متفاوت را بشنوه و ذهنش را برای پذیرش نظرات منطقی باز بذاره . شادمان باشی همیشه

  7. arash Says:

    با اجازه لینکتان کردم

پاسخی بگذارید

