angel voice among devils


ویتاس یا ویتالی ولادوسویچ گراچیوف ، خواننده 28 ساله که در لاتویا ( از جمهوری های شوروی ) به دنیا آمد و با نمایش ویدیوهایش در تلویزیون روسیه به خاطر صدای عالی اش به معروفیت رسید . جوانترین هنرمندی است که در کاخ کرملین کنسرت سولو اجرا کرده است ( سال 2002). او تنها خواننده غیرچینی بود که در مراسم المپیک چین کنسرت اجرا کرد. او خواننده ، آهنگساز ، بازیگر و طراح مدل لباس است.
ترجمه تحت الفظی شعر :
خانه ام ساخته شده
اما من اینجا تنها هستم
در ، پشت سرم به هم می خورد
باد پاییزی به پنجره ها می کوبد
و دوباره بر من فریاد می کند
..
شب توفانی است و صبح مه گرفته
خورشید سرد شده است
دردهای گذشته یکی پس از دیگری میایند
بگذار همه یکی شوند
……..
خانه ام ساخته شده
اما من اینجا تنها هستم
در ، پشت سرم به هم می خورد
باد پاییزی به پنجره ها می کوبد
و دوباره بر من فریاد می کند
..
این سرنوشت است
و من نمی توانم از سرنوشت بپرسم
من فقط میدانم چگونه بادها بعد از اینکه من رفته ام
زوزه خواهند کشید
……

12 پاسخ to “angel voice among devils”

  1. ابلیس Says:

    به به , بالاخره رودرانر عزیز هم پست گذاشت, و اون هم موزیک
    ولی چند نکته,
    این زوزه خودشه یا باد؟؟
    بعد هم خیلی مونده تا بشه اینها را شیاطین خواند(تو مایه های ریز می بینم اینها)
    به قول شاعر

    نه هرانکه سیه و سرخ فام پوشید نامش نهند شیاطین

    بسیار زیبا بود
    ارادت

  2. human being Says:

    celestial!!

  3. کیان Says:

    سپاس رودرانر عزیز. به قول ناصرالدین شاه : خوشمان آمد 🙂

  4. فابيان Says:

    دكى جان ، خوشحالم كه آپ كردى! پول رو ول كن مرد! بيا بنويس! 🙂

  5. راجر Says:

    دکتر جون، مگه روسها جز خواننده زن! خواننده به درد بخور دیگه ای دارند! 😉
    صدای این برادر خیلی قویه و خوبه ولی قشنگ نیست!
    (فکر کنم من چند وقته زیاد دارم آهنگ فرانسوی گوش می کنم!)
    ارادات
    🙂
    ضمنا از ابلیس سد!:
    شیطون فقط یکی!

  6. خرزو Says:

    سلام
    من یه پیشنهاد واسه ساختن یه گجت دارم شاید شما بتونید کمک کنید
    http://asheghtanhayi.blogspot.com/2009/05/blog-post.html

  7. behrad Says:

    روز بیست و هفتم اردیبهشت ماه (هفدهم ماه می ) مصادف با روز جهانی مبارزه
    با هوموفوبیا ( همجنسگراستیزی ناشی از ترس از همجنسگرایان ) می باشد.
    متاسفانه به دلیل کمبود آگاهی های اجتماعی راجع به دگرباشان جنسی این پدیده
    در جامعه ی ایران بسیار فراگیر است، بنابراین بدین وسیله از شما رودرانر
    عزیز دعوت می کنیم شما هم با نوشتن پستی درباره ی این معضل اجتماعی
    با توجه به مخاطبان بسیاری که دارید به بالا رفتن آگاهی های جامعه ی ما در
    این زمینه کمک کنید و به فعالین حقوق بشر در زمینه ی حقوق دگرباشان جنسی
    یاری رسانید
    با تشکر

  8. آتوسا ملکی Says:

    صدای فوق العاده زیبایی دارد . من مدام پیگیرم که از اینترنت کنسرت ها و mp3 هایش را پیدا و دانلود کنم
    پیشتر من هم راجه به این خواننده فوق العاده و صدای جادوییش در وبلاگم نوشته ام

  9. مجید Says:

    سلام
    حال شما؟
    مجید هستم
    admin سایت Mkz.ir
    در موردی میخاستم با شما مشورت کنم
    لطفا در صورت امکان با من تماس بگیرید

    mk6384@yahoo.com

    با شکر

  10. areubarzan Says:

    سلام دوست گرامی .اگر در حق اینجانب لطف کنید و برای من یک دعوتنامه بالاترین بفرستید ممنون میشم و لطف شما را فراموش نمیکنم.
    areubarzan@gmail.com

  11. عبداللطیف عبادی Says:

    این رودرانر بیچاره آتش گرفته است از دست عبداللطیف عبادی!
    بدبخت مفلوک

    رودرانر : برای اون دوستانی که نمی دونن آقای عبادی از چی آتش گرفته که چنین کامنت نامربوطی اینجا گذاشته ، کامنتهای من در این لینک و این لینک را می تونند ببینند

  12. عبداللطیف عبادی Says:

    من البته به اونایی که مثل سوسک رفتن زیر میز و با اسم مستعار بو ی گند در می کنند حرفی ندارم. ولی تا اونجایی که میدونم شما سوسکها هستین که یه جاییتون با دیدن من به جیز و ولیز میفته!

پاسخی بگذارید

