دکتر چرا خودت را می گیری ؟

در یکی از بخشهای بیمارستان در حال نوشتن پرونده یکی از بیماران هستم که یکی از پرسنل می گه :

– دکتر ، میخواستم یک چیزی بگم .

– بفرمایین

– می خواستم بگم جدیدا درست تحویل نمی گیرید …انگار خودتون را می گیرید.

– چرا این فکر را می کنی ؟

– دیروز بهتون سلام کردم درست جواب ندادید

– دیروز …؟؟

– بله دیروز جلوی در اورژانس

– ببینم نکنه اون موقع را میگی که کد اعلام کرده بودند و من با عجله داشتم می دویدم سمت اورژانس

– درسته. دقیقا همون موقع بود که بلندگوی بیمارستان کُد آبی را پیج می کرد اورژانس

– آهان……..من جدا از این بابت معذرت می خوام!

و اما در مورد کُد آبی :

در بیمارستان ها برای شرایط اورژانس برای اینکه در اسرع وقت اطلاعاتی به پرسنل بیمارستان داده شود بدون اینکه باعث استرس و اضطراب در بین بیماران و مراجعه کنندگان بیمارستان شود کدهایی تعریف شده است . از جمله کُد آبی که نشانه این است که یک بیمار به علت ایست قلبی تنفسی نیاز فوری به عملیات احیا دارد و در این شرایط افرادی که از قبل مسوول و موظف هستند باید در اسرع وقت در محل اعلام شده حضور یابند. البته در بیمارستانهای مختلف ممکن است برای این حالت کد متفاوتی تعریف شده باشد مثلا با عدد

10 پاسخ to “دکتر چرا خودت را می گیری ؟”

  1. یک غریبه Says:

    مطالب وبلاگتون رو مثل همیشه دنبال میکنم ! متین و مختصر خاطرات خود را به زیبایی ذکر میکنید … کاری که شما انجام داده اید ( عدم توجه به حاشیه ) کاملا حرفه ای و شایسته تقدیر میباشد . البته در کشور ما مردم انتظار مورد توجه قرار گرفتن رو به شکل تاریخی دارند خصوصا زمانی که فردی با تحصیلات بالاتر یا … در مقابلشان قرار میگیرد . پیروز باشید

  2. omid Says:

    ولی خدا وکیلی دکتر جون این رفیقت کمک میکنه دفعه بعد خودتو نگیری (-;

  3. 40tike Says:

    خب جناب چرا خودتو میگیری؟!!! اونم وسط کد آبی ها؟

  4. persiansunix Says:

    جالب بود .
    ممنون

  5. teroa Says:

    پست جالبی بود

  6. ramin Says:

    ممنون .گاهی بی خیالی آدما خنده دار می شه!

  7. saeid Says:

    سلام دکتر جون . مطالبتون جالبه . تصمیم گرفتم مطالبتونو دنبال کنم . تجارب مفیدی به نظر می رسه . من لینکتون کردم . به من سر بزنید دوست داشتین لینکم کنید که بیشتر در ارتباط باشیم . ممنون موفق باشید .

  8. wings4flying Says:

    سلام دكتر جان!

    وبلاگ زيبايي داري ….

    برخي مطالب رو خوندم و كلي لذت بردم …

    بلاگت رو لينك دادم … اگه شما هم دوست داشتي يه سركي به بلاگ من بزن !

    موفق باشي

    فاطمه

  9. ناخدا Says:

    بفرما ! آفتاب آمد دليل آفتاب LOL
    حالا هي به ما مهندسا بگيد خودمونو مي گيريم. LOL
    دكتر خب تحويل بگير ديگه .
    بايد بگيم مباركه آيا؟wink

  10. mahtob Says:

    اصولن اگر به ملت رو بدید آستر هم میخوان !

    اولین بار اومدم وبلاگتون . چندتا مطلب آخیرتون رو دکتر میزیدی تو گوگل لیدر به اشتراک گذاشته بود . گفتم عرض ادبی هم بکنم .

پاسخی بگذارید

